czwartek, 6 września 2012

Skok w bok ;)

Od czasu do czasu przychodzi ochota aby trochę napsocić . Po pewnym czasie odżywiania się zgodnie ze zdrowymi zasadami mam ochotę ( od czasu do czasu ) na skok w bok ;) Dzisiaj był to skok na placki ziemniaczane smażone na oleju ale......rzepakowym , żeby nie było!
Nie powiem , że zdrowe jedzenie mnie nudzi ale , taki zakazany owoc wywiera 
łobuzerski uśmiech na twarzy mojej i domowników również  :)
Od jutra znowu powrót na zdrowe tory .....


Składniki :
  • ziemniaki
  • cebula
  • czosnek
  • jajko
  • majeranek
  • sól
  • pieprz
  • olej
Ja ziemniaki z cebulą i czosnkiem przerobiłam w robocie na tarce z dużymi oczkami , ekspresowe tarcie . Odcedziłam wodę do miski i odstawiłam na bok - będzie potrzebna !
Do ziemniaków wbiłam jajko , dodałam sól i pieprz do smaku .
Umyłam robota , wystawiłam patelnię , przygotowałam talerze i dużo ręczników do odsączania tłuszczu ( w każdym skoku musimy zachować nieco rozsądku :)
Odcedzona woda już się odstała , zlewamy samą wodę a na dnie odstaną skrobię dodajemy do asy ziemniaczanej .
Smażymy małymi porcjami na mocno rozgrzanym oleju i odsączamy na ręcznikach papierowych .

Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)