niedziela, 9 września 2012

Mini serniczki dyniowe z sosem malinowym

Sezon dyniowy w pełni więc korzystajmy bo jej wartości odżywcze są bardzo cenne o czym wspominałam tutaj.
Dzisiaj polecam jej zastosowanie w wersji na słodko , słodko ale jak zdrowo :)

Składniki :
  • 2 szkl. pokrojonej w kostkę dyni
  • pół kostki twarogu
  • 1 galaretka pomarańczowa
Do dekoracji :
  • plastry świeżego ananasa 
  • maliny
 Galaretkę rozpuszczamy w szklance gorącej wody .
Dynię kroimy w kostkę i gotujemy na parze do miękkości .
Po ugotowaniu wrzucamy do blendera razem z twarogiem .
Jak galaretka będzie już gęstnieć , mieszamy z masą dyniową i przelewamy do kokilek , wstawiamy do lodówki do stężenia .
Maliny gotujemy i przecieramy przez sitko w celu pozbycia się pestek .
Ananasa kroimy w plastry , wydrążamy środek i smażymy na patelni grillowej po ok. 3 minuty z każdej strony .

Serniczki dyniowe wykładamy na talerze obok grillowanego ananasa i polewamy sosem malinowym .
Smacznego !

4 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałem ,że można takie cuda z dyni wyczarować :P Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo w serniku nie łączyłam jej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że jest już dynia. Fajny pomysł z tymi serniczkami;)

    pozdrawiam serdecznie

    Malwinna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)