czwartek, 22 listopada 2012

Pasta na piątek dyniowo-jajeczna

Kolejny piątek nadszedł , hurra :))))
Jak to w piątki bywa , większość ludzi w tym dniu  stroni od mięs i wędlin , więc moja dzisiejsza propozycja jak najbardziej odpowiednia . 
Zrobiona ze składników , które dodadzą nam zastrzyk energii i zdrowia na ekscesy weekendowe ;)   
Jajka niezwykle bogate w składniki odżywcze , nawet szaleni Amerykańscy naukowcy nie są potrzebni aby to ocenić . Bo na zdrowy rozum , skoro z takiego jajka powstaje nowe życie to musi mieć w swoim składzie wszystko co niezbędne do tego życia , no a dynia zabija nam wolne rodniki i pozwala na długo cieszyć się tym życiem :)

Składniki :
  • 1 szklanka dyni startej na tarce ( ja oczywiście dodałam hokkaido)
  • 4 jajka ugotowane na twardo
  • 2 łyżki startego sera żółtego 
  • 1 cebula
  • olej rzepakowy - 2 łyżki
  • 2 łyżki masła 
  • sól
  • pieprz
Na rozgrzanym oleju zeszklić pokrojoną w malutką kostkę cebulę , dodać startą dynię i dusić pod przykryciem do miękkości . Dodać jajka starte na drobnych oczkach tarki , masło aby scaliło nam pastę , i wtedy nie trzeba dodatkowo smarować pieczywa ,  doprawić solą i pieprzem .
Jak pasta przestygnie dodać starty na drobnych oczkach ser żółty .

Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)