piątek, 16 listopada 2012

Ciepła sałatka na śniadanie

Lekka , smaczna i pożywna sałatka . Idealna na śniadanie , ponieważ  bomba witaminowa w niej zawarta będzie nam pomagała przetrwać trudy dnia codziennego :)
Cukinia i dynia nie kumulują metali ciężkich , są niskokaloryczne i niezwykle bogate w składniki mineralne i witaminy , więc idealne dla osób dbających o linię .

Składniki :
  • kawałek dyni ( u mnie ulubiona odmiana hokkaido)
  • cukinia
  • 1 pomidor
  • 1 cebula
  • sok z cytryny
  • olej z pestek dyni
  • sól
  • pieprz
Cukinię i dynię pokroić na wąskie paski , ja kroiłam  na maszynce do krojenia nastawioną na grubość do krojenia wędlin . Pokrojone paseczki wrzucić na sitko do gotowania na parze i parować pod przykryciem ok. 8-10 minut .
Pomidora i cebulę pokroić w kostkę .
Dynię i cukinię przełożyć do miski , dodać pokrojonego pomidora i cebulę , przyprawić solą , pieprzem i sokiem z cytryny , skropić olejem .
Smacznego !

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)