czwartek, 17 stycznia 2013

Owsianka słoiczkowa z sezamem

Owsianek słoiczkowych jest na blogach całe mnóstwo , do wyboru do koloru . Jeśli ktoś jeszcze nie próbował polecam serdecznie . Robi się wieczorem , wkłada na noc do lodówki i rano bez tracenia czasu ( możemy poświęcić go więcej na makijaż ;) mamy gotowe smaczne i zdrowe śniadanko . 
Możemy zabrać ze sobą do pracy , idealne na drugie śniadanie do szkoły .
Zakupiłam 3 rodzaje płatków :
- płatków owsianych (dostarczają komórkom mózgowym i nerwowym porcję witaminy B6, która poprawia pamięć i lepszą koncentrację oraz szybsze przyswajanie wiedzy),
- żytnich(zawierają dużo błonnika) ,
-  jęczmiennych (właściwości antywirusowe i antynowotworowe)
wsypałam do słoika , wymieszałam i używam takiej mieszanki . 
Polecam na zdrowie !
Do szkoły
Składniki :
( na jeden porządny słoiczek)
  • 4 łyżki płatków błyskawicznych (mieszanka) ale mogą być tylko np.owsiane
  • 2 łyżki sezamu (naturalny przeciwutleniacz)
  • 1 łyżka miodu
  • pół szklanki maślanki
  • 1 łyżka gęstego jogurtu
  • 1 jabłko starte na grubych oczkach tarki
 Wszystko włożyć do słoika , wymieszać i wstawić do lodówki .
Do pracy
Kulturalnie w domu ;)
 Smacznego !

5 komentarzy:

  1. bardzo lubię owsiankę, szczególnie zimową porą

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka o każdej porze jest idealna, w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie jeszcze do owsianki nie przekonalam :) ale caly czas probuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę wersje na ciepło, ale kiedy wiem,że rano nie będę mieć czasu to to jest najlepsze rozwiązanie.
    Co ta owsianka ma w sobie,że wszyscy ją tak kochamy ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)