środa, 10 kwietnia 2013

Mielonka domowa , idealana na kanapki

Przy okazji robienia pulpetów z mięsa mielonego do zupy , odłożyłam troszkę mięsa i zrobiłam mielonkę do chleba . Pyszna , aromatyczna , swojska no i wiemy co jemy ;)
 Składniki :
  • mięso mielone np. z łopatki 500 g
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku 
  • 2 łyżki posiekanego koperku
  • 1 kajzerka
  • sól
  • pieprz
Mięso mielimy , dodajemy wcześniej namoczoną w wodzie lub mleku bułkę .
Cebulę kroimy w kostkę i szklimy na oleju , dodajemy do masy , wsypujemy koperek i przyprawy . Sprawdzamy smak i dodajemy jajko .
Folię spożywczą rozkładamy na stole i układamy uformowany rulon z mielonki . Sposób zawijania pokazywałam tutaj .
Wkładamy do garnka do gotowania na parze i parujemy 30 minut .
Po  ostygnięciu odwijamy i kroimy na kanapki .
 Smacznego !

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)