środa, 29 maja 2013

Wytrawne muffinki z kaszanką

Zwykle muffinki bywają na słodko , ale z braku pieczywa w domu upiekłam wytrawne . W lodówce znalazłam kaszankę , stanowi idealne nadzienie . Pyszne wyszły , idealne na ciepło ale w pracy smakują równie wybornie ;)
Po upieczeniu studzimy na kratce , ja wykorzystałam kosz na owoce :)
Składniki :
(wychodzi 12 sztuk)
  • 1 szkl. mąki pełnoziarnistej
  • 1 szkl. mąki pszennej
  • 2 jajka
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 100 ml. oleju 
  • 1 szkl. maślanki 
  • 0,5 łyżeczki soli
  • szczypta pieprzu 
  • cebula dymka z zielonym szczypiorem
  • 0,5 szkl. groszku zielonego ( mrożonego - rozmrożonego)
  • 2 kaszanki 
Mieszamy składniki mokre . Osobno mieszamy suche i łączymy z mokrymi . Dodajemy groszek i pokrojoną dymkę nakładamy do papilotek łyżkę ciasta , wkładamy plaster kaszanki i przykrywamy ciastem  .
 Wkładamy do nagrzanego do 200 stopni piekarnika na ok. 30 minut .
Smacznego !

 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)