piątek, 24 maja 2013

Surówka z młodej kapusty z grillowanymi szparagami i drobiowymi filecikami

Danie idealne na lekki letni obiad lub nawet kolację . Zrobiłam 2 wersje dania :  dla osób nie muszących dbać o linię oraz dla mnie ;)
Młoda kapustka , do tego delikatne białe szparagi i fileciki z kurczaka , lekkie a jednocześnie sycące , polecam !
Składniki :
(wystarczy na 3 osoby )
  • 1 główka młodej kapusty
  • 1 marchew
  • 2 garści rukoli
  • 1 cebula
  • 2 łyżki siekanego szczypiorku
  • pęczek szparagów ( ja miałam białe)
  • 3 piersi z kurczaka
  • sól
  • pieprz
  • miód
  • sok z cytryny
  • składniki do panierki : jajko , mąka , bułka tarta
  • olej
Filety z kurczaka kroimy w paski , przyprawiamy i odstawiamy .
Szparagi białe obieramy , odłamujemy zdrewniałe końcówki , posypujemy solą ,pieprzem i skrapiamy olejem .
Kapustę drobno szatkujemy , dodajemy rukolę , cebulkę pokrojoną w kostkę , marchewkę startą na tarce i szczypiorek . Doprawiamy olejem , solą , pieprzem , sokiem z cytryny i miodem - do smaku .
Szparagi układamy na patelni grillowej na ok. 10 minut . Obok możemy ułożyć fileciki nie panierowane dla tych wiecznie odchudzających się :)
Pozostałą część filetów panierujemy i smażymy na oleju .
Na talerze wykładamy surówką , grillowane szparagi i fileciki . Można ozdobić pomidorkami koktajlowymi .
 Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)