niedziela, 22 lipca 2012

Arbuzowe mojito

Lekki orzeźwiający drink na lato . Jeżeli wierzyć synoptykom to w przyszłym tygodniu czekają nas upały . Ja im wierzę bo jeszcze tydzień urlopu przede mną :) 
Z tej okazji można sobie troszkę poswawolić . Po dniu spędzonym na świeżym powietrzy , polecam ten orzeźwiający stawiający na nogi koktajl , inspirowany słynnym drinkiem mojito .
 Składniki :
  • gruby plaster arbuza
  • 30 ml białego rumu
  • pół łyżeczki miodu
  • kilka listków mięty
  • sok wyciśnięty z połowy limonki 
Wszystkie składniki ( zostawiamy pasterek limonki , listki mięty i kawałek arbuza do dekoracji ) wrzucamy do wysokiego pojemnika i blendujemy .
Do szklanki wrzucamy 2 kostki lodu i zalewamy drinkiem , dekorujemy wg uznania .
Pychotka !

Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)