środa, 25 września 2013

Papryczki chilli marynowane ...ossssssssssstre :)

Wyjątkowo pikantna odmiana papryczek . Ślicznie  kolorowe , diabelnie ostre , idealnie będą rozgrzewały zimową porą ;)
 Składniki :
  • 3 kg papryczek
  • 22 ząbki czosnku ( do każdego słoiczka po jednym ząbku , mi wyszły 22 słoiczki )
  • zalewa 1 porcja  : 5 szklanek wody , 1 szkl. octu 10% , 1 łyżka soli , 3 łyżki cukru , kilka ziarenek ziela , 2 listki laurowe - ja do tej proporcji papryki potrzebowałam 3 porcje zalewy
  • ziarenka gorczycy - po kilka do każdego słoiczka
Papryczki umyć i powkładać do wyparzonych słoiczków , wrzucić do każdego ząbek czosnku i kilka ziaren gorczycy .
Składniki zalewy oprócz octu zagotować i gotować ok. 20 minut , pod koniec wlać ocet i zagotować .
Słoiczki z paprykami wypełnić zalewą i poczekać chwilę z zamknięciem aby wszystkie pęcherzyki powietrza wyleciały .
Na koniec zamknąć i pasteryzować w piekarniku 20 minut w 150 stopniach .
 Smacznego !

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)