sobota, 16 czerwca 2012

Sushi c.d.

Kolejny mecz  i jeżeli polskie przysłowie się sprawdza "przez żołądek do serca mężczyzny " to nadeszła kolejna okazja aby zwrócić uwagę naszych mężczyzn na nas ;) 
Choć muszę przyznać , że mnie się atmosfera EURO również udzieliła i oglądam...... prawie każdy mecz :)
 
Składniki i propozycję przygotowania zamieściłam  tutaj .  Z lenistwa nie chce mi się pisać jeszcze raz ;)
Doszedł jedynie czerwony kawior bo dobry i ładny a czerwony kolor to kolor zwycięstwa . Dzisiaj mecz Polska - Czechy więc może pomoże ;) . Dzisiaj tylko zamieszczam galerię zdjęć z propozycją zawijania . Tak naprawdę to za każdym razem wychodzą inne :)








2 komentarze:

  1. Uwielbiam sushi, takze te domowe, a te wyglada bardzo zachecajaco! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! biało-czerwone patriotyczne sushi!
    Może chciałabyś się podzielić zdjęciami własnoręcznie zrobionego sushi na naszym FB, na ktorym promujemy ideę kręcenia sushi w domu z przyjaciółmi i rodziną?

    P.S 50 pierwszych osób, które prześlą do nas na maila zdjęcie otrzyma stylowe pałeczki. Szczegóły tutaj: http://showyoursushi.com/konkurs-na-start-profilu-fejsbukowego-rozdajemy-paleczki-do-sushi/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)