czwartek, 21 czerwca 2012

Pasta jajeczno-twarogowa z miętą

Nadszedł kolejny weekend i po upalnym tygodniu należy nam się odpoczynek :)
Jakoś tak zrobiła mi się  tradycja , że przeważnie w piątki robię różnego rodzaju pasty do chleba . Są wygodne bo można je zrobić wieczorem a rano tylko zabrać z lodówki i w pracy chlebek posmarować . Mamy szybkie  śniadanie bez kombinowania , bo a nóż/widelec za rogiem czai się nasz SZEF i patrzy na zegarek :)
Składniki :
  • 2 ugotowane jajka
  • 2 łychy sera twarogowego ( ja z braku zwykłego twarogu użyłam serka "ulubionego" do smarowania)
  • mięta 
  • szczypiorek
  • sól 
  • pieprz
  • kilka kropli soku z cytryny
  • łyżka gęstego jogurtu ( w razie wyjątkowej suchości sera)
Jajka rozgniatamy widelcem, dodajemy ser i dalej rozgniatamy , dodajemy posiekaną zieleninę . Jeżeli masa serowa jest za gęsta dodajemy jogurt - konsystencja ma być taka aby łatwo się rozsmarowywało na chlebku .  Doprawiamy solą , pieprzem sokiem z cytryny .
Dzięki mięcie i cytrynie pasta jest rześka , co przy upalnej pogodzie
bardzo nam pomaga przetrwać :)
 Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)