środa, 20 czerwca 2012

Owsianka w słoiczku

Ten przepis krąży od jakiegoś czasu po blogach i nie mogłam się oprzeć pokusie aby go nie przetestować . Zwłaszcza , że pogoda sprzyja takim chłodnym posiłkom . Dodatkowym plusem jest szybkość i łatwość przygotowania takiego pysznego śniadanka i nie tylko , bo takie cudo można jeść w zasadzie cały dzień :)
Postanowiłam zrobić owsiankę z truskawkami . Wykorzystałam płatki pełnoziarniste orkiszowe i to był dobry pomysł , danie wyszło lekko płynne. Dla porównania zrobiłam drugi z błyskawicznymi  płatkami owsianymi  i wyszło gęste - też smaczne . Więc dowolność użytego składnika nie wpływa ujemnie na smak , a smak jest rewelacyjny . Kto jeszcze nie próbował - polecam !
Nie muszę oczywiście dodawać , że zawartość takiego słoiczka to samo zdrowie ;)
Składniki :
  • pełnoziarniste płatki orkiszowe
  • mleko
  • jogurt
  • miód
  • owoce sezonowe - w razie braku można zastąpić dżemem




Wsypujemy do 1/3 wysokości słoiczka płatki i zalewamy mlekiem aby zawartość sięgała 2/3 wysokości słoiczka , dodajemy 2 łyżki jogurtu i dosładzamy miodem , dopełniamy owocami .
Zamykamy słoiczek i wstrząsamy do wymieszania całości . Wstawiamy do lodówki.
Rano wybierając się do pracy , wkładamy słoiczek do torebki i wyruszamy na podbój świata :)

Smacznego !

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)