piątek, 14 czerwca 2013

Roladki wieprzowe z pesto i szynką parmeńską czyli alternatywa dla narodowego schabowego :)

Propozycja podania naszego schabowego troszkę inaczej , w wersji letniej :)


Składniki :
  • kotlet schabowy bez kości 
  • liście kalarepy - ilość równa ilości kotletom
  • plastry szynki parmeńskiej - ilość równa ilości kotletom
  • pesto do smarowania np. z liści rzodkiewki lub ze szpinaku
  • puszka pomidorów krojonych 
  • rozmaryn , cząber - ja mam świeży w doniczkach :)
Kotlety rozbijamy , smarujemy łyżeczką pesto .
  Kładziemy liść kalarepy i plaster szynki .
 Zwijamy po dłuższym boku i spinamy wykałaczkami .
Tak przygotowane roladki posypujemy solą i pieprzem- w środku nie trzeba bo pesto i szynka same doprawią .
 Obsmażamy na oleju i zalewamy pomidorami , dodajemy zioła .
Dusimy pod przykryciem 30 minut . Pod koniec ewentualnie doprawiamy solą i pieprzem .
 Ja podałam z młodymi ziemniaczkami i młodą kapustką z koperkiem i lampką czerwonego winka pycha...............
 Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)