czwartek, 16 stycznia 2014

Owsianka podnosząca metabolizm.....

Jeśli wierzyć Amerykańskim naukowcom .... to zjedzenie w ciągu dnia łącznie 1 łyżeczki cynamonu , poprawia metabolizm o 30% !!! 
Dlaczego czekać na kumulację z całego dnia ? Wsypałam od razu solidną łyżeczkę tej przyprawy do 1 słoiczka ;)
Składniki :
  • 0,5 szkl. płatków owsianych
  • 1 łyżka nasion sezamu
  • 2 łyżeczki miodu
  • 1 łyżeczka cynamonu - niech robi swoje ;)
  • 1 jabłko starte na tarce 
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego 
  • ok. 5 łyżek maślanki - chodzi  o to , żeby całość miała konsystencję śmietany - przez noc płatki wchłoną płyn i zrobi się pyszna papka ;)
Wszystkie składniki wymieszać , wstawić na noc do lodówki i rano zabrać do pracy ....i czekać na efekt cynamonu ;)

Smacznego !

3 komentarze:

  1. Ja jednak wolę owsiankę na ciepło, szczególnie gdy za oknem taka plucha. Niemniej jednak na cieplejsze dni taka lodówkowa wersja to ideał!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak co fakt to fakt ale przy takiej zimie......to i lodówkowa może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię na ciepło owsiankę:) do wielu rzeczy dodaję cynamon od dłuższego czasu ale nie widzę żeby aż tak strasznie przyśpieszył mi metabolizm.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)