czwartek, 31 maja 2012

Zdrowa alternatywa

Jeżeli ktoś powiedział , że zjedzenie kolorowego pysznego deseru , powinno doprowadzić nas do wyrzutów sumienia - jest w błędzie ! Oto zdrowy i pyszny oczywiście deserek  , dzięki któremu po jego zjedzeniu nie będziemy mieć wyrzutów sumienia ponieważ jest na bazie jogurtu .

Oto i dowód : ten w środku dla mnie  czyli osoby wiecznie dbającej o linię . Ach jaka  szkoda , że ta linia nie dba sama o siebie ;)
 Te pyszności obok są dla  moich 2 chłopaków , którzy nie mają problemu z linią i mogą się zajadać bez końca ........... 
Ale uwierzcie mi na słowo , tak jak deserki nie różnią się wyglądem tak i  w smaku są równie pyszne , no a my mamy spokojne sumienie :)

Składniki deseru dla mnie :
  • jogurt naturalny typ "GRECKI" lub inny ale musi być gęsty
  • truskawki
  • otręby granulowane żurawinowe                                                                                                regulują pracę przewodu pokarmowego, zwiększają wydalanie kwasów żółciowych i cholesterolu z organizmu oraz wiążą nadmiar kwasów w żołądku
  • miód płynny 

Jogurt włożyć na dno pucharku , następnie posypać otrębami , wlać łyżeczkę miodu i położyć pokrojone w plasterki truskawki .Następnie powtórzyć wszystko na drugim pięterku . Można ozdobić tartą czekoladą , z wiadomych względów -  gorzką oczywiście :) Ja nie miałam i posypałam czekoladową posypką do dekoracji wypieków .
  
 


Składniki deseru dla szczęśliwców - nie muszących dbać o linię :)
  • śmietana 30%
  • cukier puder  
  • truskawki
  • otręby żurawinowe ( niech tutaj też będzie coś zdrowego )

Śmietaną ubić na sztywno , dodając wg własnych upodobań cukier poder . Truskawki pokroić na plasterki .
Ubitą śmietaną wyłożyć dno pucharków , posypać otrębami i rozłożyć plasterki truskawek . Następnie  czynność powtórzyć na drugim pięterku . Ozdobić wiórkami , posypką wg własnych preferencji smakowych .

Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)