poniedziałek, 28 maja 2012

Torcik z okazji założenia BLOGA



Niedawno ukończyłam 40-stą wiosenkę i jako , że życie (podobno) zaczyna się po 40-stce , postanowiłam zacząć żyć !
Jednym z jego etapów jest założenie bloga .
Ponieważ lubię gotować a w pewnym wieku pamięć zaczyna zawodzić , więc postanowiłam dokumentować to co ugotowałam :)

Z okazji TEJ kolejnej wiosenki , upiekłam torcik truskawkowy , przepis zaczerpnięty ze strony http://www.cincin.cc/index.php?showtopic=24513
POLECAM , bardzo pyszny , mniam........

Przepraszam za jakość zdjęcia ,  dopiero raczkuję w tworzeniu i fotografowaniu ale  obiecuję szybką poprawę .

Tak więc witam i zapraszam do odwiedzania mojego bloga i wspólne relaksowanie się podczas gotowania :)
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)