środa, 2 kwietnia 2014

Omlet z czosnkiem niedźwiedzim

Zrobiłam sporo pesto z tej roślinki , wiec teraz ląduje prawie we wszystkim ......
Tym razem omlet :)


Składniki :
  • 2 jajka
  • 2 pieczarki
  • połowa cebulki 
  • 5 listków czosnku niedźwiedziego 
  • 2 pomidory suszone z zalewy 
  • łyżka mleka
  • oliwa
  • sól
  • pieprz
  • małe kulki mozzarelli
  • pesto  do dekoracji
Cebulkę podsmażyć z pieczarkami , dodać pokrojone liście czosnku i pokrojone suszone pomidorki , chwilkę podsmażyć i ostudzić .
 Jajka roztrzepać , dodać 1 łyżkę mleka i ostudzone warzywa , wymieszać , doprawić do smaku i wylać na rozgrzaną patelnię .
 Smażyć na wolnym ogniu , po ścięciu dołu , patelnię przykryć talerzem i odwrócić do góry dnem aby omlet wylądował na talerzu , z którego ponownie należy go zsunąć na patelnie i dosmażyć z drugiej strony ufff ... mam nadzieję , ze wyjaśniłam jasno ;)
Udekorować kuleczkami sera mozzarella i pesto....pycha :)
Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)