sobota, 27 września 2014

Ciasto z dynią i kruszonką

Propozycja ciasta dla osób , które nie lubią ciast z całymi owocami np. śliwkami . Osobiście znam takiego osobnika ;)więc dla niego ciacho z tartą dynią , która z warzywa zamieniła się w mus owocowy :)

Składniki :

suche wymieszać w misce
- 2,5 szkl. mąki
- 1 szkl. cukru
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- szczypta soli

mokre wymieszać w misce
- 3 jajka
- 1 szkl. maślanki
- 0,5 szkl. oleju
- olejek waniliowy

Do miski z suchymi wlać wymieszane mokre i wymieszać łyżką do połączenia składników wylać na blachę .

Dynię zetrzeć na dużych oczkach tarki , zetrzeć tyle aby jej warstwa przykryła ciasto .
  
Wierzch posypać kruszonką :
 - 0,5 kostki masła bardzo miękkiego
- 1 szkl. mąki
- 0,5 szkl. cukru

Wstawić do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na 45 minut .
Można posypać cukrem pudrem .
Smacznego !

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam owoce w cieście pod każdą postacią. Porywam kawałeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciasta z owocami lubię, ale za dynią wprost przepadam! Dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe ciasto i bardzo kuszące. Owoce w cieście bardzo na tak:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , miło mi będzie jak zostawisz ślad po sobie :)